Generalforsamling 2020

Pensionskassen for teknikum- og diplomingeniører holder ordinær generalforsamling den 29. april 2020.

Generalforsamling og Corona

18.marts 2020
Pensionskassen følger løbende med i myndighedernes udmeldinger vedr. COVID-19 og de påvirkninger det måtte give på afviklingen af generalforsamlingen i april. Det er pensionskassens holdning, at generalforsamlingen afvikles, medmindre det går imod myndighedernes anbefalinger eller forbud. Generalforsamlingen afvikles under alle omstændigheder uden forplejning, mulighed for rådgivning og oplæg inden generalforsamling. Pensionskassen opfordrer til, at du afgiver fuldmagt og dermed undgår at deltage fysisk.

Der holdes ordinær generalforsamling i Pensionskassen for teknikum- og diplomingeniører den 29. april 2020 kl. 17.00 og ca. kl. 19.30 byder pensionskassen på middag. Generalforsamlingen holdes hos IDA Conference Kalvebod Brygge 31-33, 1780 København V.

2-4 uger før generalforsamlingen vil du modtage en digital besked med indkaldelsen i din postkasse her på siden. Her vil du også kunne se, hvordan du tilmelder dig generalforsamling eller giver en fuldmagt.

Dagsorden for generalforsamlingen, årsrapport 2019 mm. vil samtidig ligge klar på disse sider.

Har du et forslag?

Hvis du ønsker at fremsætte et forslag til behandling på generalforsamlingen, skal vi efter vedtægterne have dit forslag senest 18. marts 2020 (6 uger før generalforsamlingen).

Send dit forslag her

Har du sendt os et forslag, skal vi senest tre hverdage før generalforsamlingen have eventuelle PowerPoint-præsentationer eller anden teknisk støtte til brug for din præsentation af forslaget.

Denne side opdateres løbende med informationer om generalforsamling 2020.